TRÖTT!!!

Ja just nu är jag jätte trött på att jobba... Nätterna är värst!
Man sitter där i sitt "lilla" bås i 12½ timmar och får sittkramp i röven,snacka om lååånga låånga pass!
Vem fan kom på att man skulle jobba 12-timmars pass egentligen?! Nån som gillar att jobba eller nån som inte har nåt liv??
Ne nu får de faktist vara nog.
Sen blir de inte bättre av alla som springer in å ut här i luckan och vill ha verktyg dygnet runt, vad är deras problem!
Skulle dom gå igenom sina pappren å kolla vad dom skulle jobba med under dagen/natten å hämta ut allt på en gång så skulle dom få dubbelt så mycke gjort, men NEJ istället så springer dom här å ska hämta ett verktyg åt gången!
Snacka om dålig planering.

Över till lite glada nyheter =)
Laina (brors fru) ska snart föda, wiie
Ska in imorrn på BB eller vad de nu är, å kanske sätta igång henne, hoppas de iallafall!
De ser nästan ut som att hon kommer att spricka vilken sekund som helst.
Så snart kommer jag vara en faster till både Emmy och en pojke, som vi inte än vet vad han kommer att heta.
De är ju faktist ganska COOLT =)


Mycke kärlek till min vän My oxå dör för dig ska du veta, betyder mycke för mig!

Kommentarer
Postat av: märy

vad spännande med en ny liten bebis =)

2009-01-14 @ 16:11:56
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Farbror Barbro

Grabbarna på jobbet kanske springer så mycket i luckan för att dom vill träffa dig

2009-01-19 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0