Spikat

Jaha, nu så va de alltså klart att jag Marre å Mammi kommer åka till Kina om ca 2 veckor, känns jävligt bra!
Bäst att kineserna aktar sig när jag å marre börjar pruta som ett par galna svenskar som är allt för snåla för att betala de pris dom vill ha, som förra gången när jag va där med mamma så svor dom efter mig när vi gick därifrån med fulla kassar till ett pris VI ville ha =)


Idag va även jag å mamma uppe hos david och laina en sväng eftersom mamma hjälper dom att måla då ingen av dom klarar de, David med sin cp-hand som som har pajat för han löft något lite knasigt Å laina pga. allt vatten i benen och överallt för hon har en liten Hockeyspelare i magen =)  
Jag är glad att jag är klar med allt målande,spikande å dragning utav kablar hemma när jag ser hur mycke som dom behöver göra eller vill göra ordning.

Kommentarer
Postat av: maria

ska bli rooligt!!! längtar =)

2008-11-06 @ 00:16:59
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0