SnöÄngel

                                                       


Igår natt här på jobbet så va det en gubbe och en ungre kille som jobbar ständig natt som gick ut mitt inatten (ca kl 03.00) och la sig ner utanför hangarportarna på plattan och gjorde Snöänglar!
Hehe sen kom dom in till mig och ville att jag också skulle gå ut å lägga mig på plattan och göra en, självklart så trodde jag inte på dom att dom hade gjort de så jag blev tvungen att gå å titta.
Dom går med mig för att visa å när jag kollar ut genom fönstret så har dom verkligen gjort Snöänglar!
Två vuxna män har alltså lagt sig ner mitt på plattan för att göra envarsin snöängel, jag som trodde att jag va galen=)




Kommentarer
Postat av: marre

hehe påminner mig om när vi var små o hade var lilla ritual vid första snön, kommer du ihåg? =)

2008-11-22 @ 19:39:47
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0