SATSa

Första gången som jag gick helt solokvist på gymmet så förstörde jag ett sånt där löpband hehe
Jag gick på den i ca 10 minuter innan jag fick världens stöt och den typ dog,höl på att springa av den =)
 
Åkte också in till stockholm och lämnade in vårt visum till Kina (vilket man tydligen behöver trots att vi bara ska vara där i 3 dagar)
Pappa som nydligen har skaffat en GPS som jag å mamma tog med för att vi lätt skulle kunna hitta, så visade den sig att vara helt urladdad vilket gjorde att vi inte kunde använda den =( vi la den på laddning så fort vi hade hoppat in i bilen men tydligen så måste den ladda FETT länge innan man kan använda den igen :S  Helt värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0