Magical World

Nu börjar de verkligen kännas som att snön visar sitt rätta jag!
Som en del säkert redan vet så är vintern min absoluta favorit årstid, när de börjar bli kallt och mörkt och alla mina ljushållare/ljusstakar kommer till användning så vet man att man är en bra bit påvägen till vintern!
Att få ha tjocka mysiga tröjor, vantar och olika mössor, vad kan man mer begära?!

Har ni nån gång bara stannat till ett litet tag en kväll och tittat er omkring när hela världen har blivit en annan?
När snön har täckt mark, träd,hus,bilar å allt annat med en vit fluffig "massa" som har gjort hela världen (sverige) till en magisk plats på bara någon dag!

Så vad kan vara roligare i år än att få gå ut och åka pulka med Emmy (Brors dotter) och hoppas på att snön håller i sig ända fram till jul.

 


Här är Emmy


 

Kommentarer
Postat av: maria

du skriver jättebra vännen min!

2008-11-25 @ 00:22:31
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Anita

Nu vill jag läsa om din Kina-resa, så de så!!

2008-12-09 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0